Forside
Sociale medier

Sociale medier

Kursusbeskrivelse

Har du ansvaret for, at Jeres virksomhed bliver synlig og kan kommunikere med kunderne på de sociale medier? Vil du arbejde med en strategi for, hvordan I som virksomhed kan være til stede?

Du bliver som kursist klædt på til at forstå, hvilke sociale medier, der giver mest mening at være til stede på. Inden dagen er omme, har du arbejdet med en helt konkret strategi for din virksomheds tilstedeværelse på sociale medier.

Vi kigger på Facebook, Instagram, Snapchat, LinkedIn og YouTube. Hvilke sociale medier giver mening og hvordan bruges de af virksomheder i dag

Vi arbejder med strategi for virksomhedens sociale medier samt indhold og annoncering.

Målformulering

Deltageren har kendskab til forskellige sociale medier. Deltageren har kendskab til, hvordan virksomheder kan anvende sociale medier som kommunikationskanal til kunder samt medarbejdere.

Varighed

Kurset varer 1 dag og afholdes onsdag den 3. april 2019

Underviser

Underviser er Kasper Hundebøl Hamann. Kasper arbejder både strategisk og helt lavpraktisk med de sociale medier. Han er en erfaren underviser og har gennem de sidste 19 år arbejdet i web- og reklamebranchen. Kasper rådgiver dagligt kunderne om, hvad der skaber synlighed og målbar effekt på de sociale meder.

Tilmelding 

Tilmelding skal ske på www.efteruddannelse.dk. Tilmeld dig her

Pris

Kr. 124,-

 

Til kurset anvendes AMU-mål 47341