Forside
Markedsføring på sociale medier

Markedsføring på sociale medier

Kursusbeskrivelse

Har du ansvaret for, at jeres virksomhed bliver synlig og kan kommunikere med kunderne på de sociale medier? Vil du arbejde med en strategi for, hvordan I som virksomhed kan være til stede?

Du bliver som kursist klædt på til at forstå, hvilke sociale medier, der giver mest mening at være til stede på. Inden dagen er omme, har du arbejdet med en helt konkret strategi for din virksomheds tilstedeværelse på sociale medier.

Indhold

Intro til sociale medier

. Facebook, Instagram, Snapchat, LinkedIn og YouTube

. Hvilke sociale medier giver mening og hvordan bruges de af virksomheder i dag?

Strategi for virksomhedens sociale medier

. Målet med at være på – hvordan måler vi effekten?

. Målgruppe – hvem er din drømmekunde?

. Hvilke sociale medier skal virksomheden være på?

Indhold og planlægning

. Hvad af god indhold?

. Hvad kan du fortælle om, som kunderne vil lytte til?

. Planlægning og indhold

Intro til annoncering på sociale medier

. Hvilke muligheder er der?

. Hvad koster det og hvad er effekten?

Periode

Onsdag den 3. april 2019  kl. 8.30 – 15.50

Underviser

Underviser er Kasper Hundebøl Hamann, en erfaren underviser og rådgiver inden for de sociale medier.

Kasper Hundebøl Hamann arbejder både strategisk og helt lavpraktisk med de sociale medier i eget firma Hundebøl Hamann ApS.

Kasper er en erfaren underviser og har gennem de sidste 19 år arbejdet i web- og reklamebranchen. Kasper rådgiver dagligt kunderne om, hvad der skaber synlighed og målbar effekt på de sociale medier.

Tilmelding og pris

Tilmelding senest 7 dage før kursusstart på www.efteruddannelse.dk kviknr. 57540219Medier1

Deltagergebyret er kr.124,- for personer i målgruppen. For personer med en videregående uddannelse: kr. 718,-

Til uddannelsen anvendes AMU-mål nr. 47341