Lær hvordan du let og effektivt skaber den gode service og give kunderne det lille ekstra, som de ikke forventer?
På kurset lægges der vægt på kundeservice, salg, mersalg samt kommunikation for hermed at tiltrække flere kunder. Du får nogle værktøjer til, hvordan du kan yde en bedre kundeservice, der matcher butikkens profil og kundens forventninger. Målet er at fastholde eksisterende kunder og her skabe mersalg samt at tiltrække nye kunder.
Der fokuseres på, at den enkelte har ansvaret for deres hverdag og kundernes oplevelse af butikken.
Indhold
Indholdet består af en blanding af teori, øvelser, refleksion og opgaver, herunder:
Kundetyper
Hvordan kan jeg give mine kunder en bedre indkøbsoplevelse?
Hvad er god kundeservice?
Kommunikation og konflikter
Købssignaler og kundens behov
Hvor er det vi/jeg skal blive bedre?
Værktøjer til at skabe Mersalg
Hvordan gør vi i morgen?
Pris
Deltagergebyret er kr. 378,- for i alt 3 dage. For ledige eller personer med en videregående uddannelse: kr. 1.906,-. Tilhører du målgruppen for AMU, har din virksomhed mulighed for at modtage VEU-godtgørelse.
Kursusperiode
Kurset har en varighed på i alt 3 dage, der afvikles som 3 enkeltstående dage på følgende datoer: