Forside
Kurser
Salgskurser
Kundeservice, salg og mersalg

Kundeservice, salg og mersalg

Hvordan kan du skabe den gode service og give kunderne det lille ekstra, som de ikke forventer?

På kurset lægges der vægt på kundeservice, salg, mersalg, kommunikation og værktøjer til at tiltrække flere kunder, skabe livstidskunder og udvikle ambassadørkunder. Vi arbejder på at få flere tilfredse medarbejdere og kunder ved at behandle kunderne med respekt og få forståelse for, at det faktisk er kunderne, der betaler vores løn

Der fokuseres på, at den enkelte har ansvaret for deres hverdag og kundernes oplevelse af butikken.

Indhold

Indholdet består af en blanding af teori, øvelser, refleksion og opgaver, herunder:

  • Kundeservice
  • De 5 kundetyper
  • Hvad er dit potentiale?
  • Du er selv ansvarlig – dit eget brand
  • Hvad er god kundeservice?
  • Kommunikation og konflikter
  • Status på mig – er jeg der, hvor jeg skal være?
  • Hvor er det vi/jeg skal blive bedre?
  • Mersalg
  • Hvordan gør vi i morgen?

Pris

Deltagergebyret er kr. 108,- for 1 dag. For ledige eller personer med en videregående uddannelse: kr. 679,-. Tilhører du målgruppen for AMU, har din virksomhed mulighed for at modtage VEU-godtgørelse.

Kursusperiode

Onsdag den 4. oktober 2017 kl. 08:00 – 15:25

Tilmelding

Du kan tilmelde dig her

Til kurset anvendes AMU-mål nr. 47598