Forside
Kurser
Salgskurser
Kundeservice i administrationen

Kundeservice i administrationen

Hvordan kan du skabe den gode service og give kunderne det lille ekstra, som de ikke forventer?

Hvordan højner vi medarbejdernes bevidsthed om god kundeservice/kundekontakt? Hvad skal der til for at kunderne får en god oplevelse både pr. tlf. og personligt? På kurset fokuseres der på, at den enkelte har ansvaret for sin egen hverdag.

Indhold

Indholdet består af en blanding af teori, øvelser, refleksion og opgaver, som medarbejderne skal arbejde med, herunder

  • Kundetyper
  • Kundegrupper
  • Kundekontakt
  • Adfærd
  • Sprogbrug
  • Øjenkontakt/smil
  • Konflikthåndtering/reklamationer

Pris

Deltagergebyret er kr. 108,- for 1 dag. For ledige eller personer med en videregående uddannelse: kr. 679,-. Tilhører du målgruppen for AMU, har din virksomhed mulighed for at modtage VEU-godtgørelse.

Kursusperiode

Onsdag den 11. oktober 2017 kl. 08:00 – 15:25

Tilmelding

Du kan tilmelde dig her

Til kurset anvendes AMU-mål nr. 47296